اجرای طرح سلام بر امام مهربانی ها در دهه کرامت 

اجرای طرح سلام بر امام مهربانی ها در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت:: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان تشریف به حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیست بنابراین در دهه کرامت، طرح سلام بر امام مهربانی ها اجرا می شود.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان تشریف به حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیست بنابراین در دهه کرامت، طرح سلام بر امام مهربانی ها اجرا می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: به همین منظور هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود و با این اقدام سعی کردیم همگی از راه دور زائر حضرت باشیم.

 وی بیان کرد: در اولین روز از این دهه، بر سر مزار شهید بهادری گرد هم آمده و یاد خاطره این شهید را گرامی داشته و با آرمان های این شهید تجدید پیمان کردیم.

بهادری ابراز کرد: همچنین به منظور خدمت رسانی کریمانه به نیازمندان، اقدام به توزیع جعبه های خرما در بین نخل داران کردیم تا از طریق جمع آوری ذکات آنها، به خانوارهای نیازمند کمک کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: البته جعبه ها توسط چند نفر از بانوان بی سرپرست روستا آماده می شوند و دستمرد به آنها پرداخت می شود و در واقع می توان گفت؛ با این اقدام زمینه اشتغال موقت این بانوان نیز فراهم می شود.
 
وی اظهار کرد: طرح خدمت رسانی کریمانه هم زمان با دهه کرامت آغاز شده و تا پایان فصل برداشت خرما ادامه دارد.

بهادری ابراز کرد: در تداوم برنامه های دهه کرامت با مشارکت اعضای کانون اقدام به برگزاری چله های معرفتی از جمله چله استغفار کردیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: فضا سازی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت از سایر برنامه های کانون فرهنگی هنری ام ابیها است.

پایان پیام/ 586